INTE HAFT TID FÖR BLOGGEN!

Förlåt, men jag har inte haft tid för bloggen dessa två dagar. I tisdags var jag på torp och fick min systers födelsedags present inhandlad, så nu är det äntligen klart! ;)
Och efter det åkte jag hem till Eva-Maria, blev en riktigt tjejkväll med go mat, dricka, massa skratt osv, sen sov jag där!
 
Igår åkte jag hem till Mimmi, där skulle vi ju försöka oss på en jädrans powerpoint som vi ska till vårt projektarbete som vi ska redovisa på fredag, men det blev inte så mycket gjort på det. Blev mest massa skratt där med ;)
 
så nu vet ni lite vad jag gjort under dessa dagar som jag har haft en liten "blogg-paus"
 
Bloggar strax igen! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0