STANNAR PÅ BLOGG.SE

Har bestämt mig för att stanna kvar här på blogg.se
Gjorde typ 3/4 inlägg på Spotlife, sen märkte jag att man inte kunde se sina statistik, utan att man skulle registrera sig på google osv, fattade ingenting. Så gick tillbaka hit, kanske lika bra? Men nu har jag väl nästan testat de mesta bloggportaler.. Improveme.se skulle jag ju kunna tänka mig också.. Hmm, det är svårt detta!!  
 
Dock så stör jag mig på vissa saker här. Min header kan inte bli större, blir långa fula mellanrum mellan inläggen... Den ser sjukt ful ut..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0