FÖRSTA DAGEN PÅ LOVET & DET REGNAR!

god morgon! har precis fått i mig lite kaffe och knäckemacka, mums! så nu sitter jag framför teven och kollar jag är på seven heaven..
 
idag har jag inga planer, trodde ju att jag hade körlektion idag, men det var ju imorgon. så idag kan jag bara ta det lungt, kanske läser lite i teoriböckerna & så måste jag ju läsa i böckerna som vi har i engelska och svenska :)
 
just det.. har ni hört justin bieber's nya låt? jag är själv inget bieber fan, men denna låten är riktigt bra!
Justin Bieber ft Nicki Minaj - Beauty and a beat spola fram till 00:35 då låten börjar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0