Äntligen hemma!

Finally home :D
Skulle gått till halv fem idag, men ingen fick reda på förens imorse att schemat var ändrat så vi fick gå hem. För de var många som hade planerat in andra "viktigare" saker då xD

Jag och Mimmi hade speaking nationella prov! Det gick så dåligt så det är helt sjukt.. Men klarade det iallafall! Men nu när jag gick hem från bussen, gick jag och tänkte på detta & då hade ju hur mycket som helst att säga, och visste precis vad jag skulle säga. Varför blir det alltid så iefterhand? :(

Är så jäkla besviken på mig själv :(

Nästa nationella ska de gå så jävla mycket bättre för mig!


Nu ska jag mysa med film & ljus!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0