God morgon

Sovit gott?
Jag har faktiskt sovit sådär, hostat massor osv, inte trevligt alls!
Nu ska jag iallafall göra iordning mitt morgonkaffe som jag alltid startar min dag med, till de ska jag se gårdagens big brother avsnitt, jag brukar aldrig se avsnitten på kvällarna , utan det blir dagen efter :-)

Mitt lov är ju rätt förstört också :-(
Jag är ju sjuk & det är så jävla tråkigt + att de redan är torsdag!!
Jag hade ju bestämt lite saker jag skulle göra på lovet, tex: vara med en kompis jag inte brukar träffa annars...
Men men, what to do? 

Imorgon blir det lite shopping, måste komma ut.
Måste ha nytt smink, och min syster är ju hemma så hon kör :-D
Privatchafför eller vad då? ;-)

bloggar snart igen ♥


Kommentarer
suttan

fin desing! :))

2012-04-12 @ 12:51:23
URL: http://suttaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0