Håltimme

Sitter i skolans datasal & har håltimme.
Har haft de sen tjugo över tio. De andra har matte! Usch, egentligen är det ju väldigt bra att läsa upp matten nu så det blir gjort, men det orkar verkligen inte jag göra just nu. Jag får väl bara läsa upp det efter gymnasiet, inte så farligt. :)
Då kan man bara koncentrera sig på just det & inget annat! Jag har egentligen alltid haft lite svårt för just matte... En liten orsak kan ju vara att jag verkligen inte tycker det är roligt. Jag egagerade mig inte i det alls och tyckte verkligen det var dötråkigt.. Men men, det får man egentligen lida för nu i efterhand.
Hade jag bara vart lite mer positiv och så, så hade det nog gått vägen för mig med idag, men men, vad ska man göra nu, så här i efterhand? :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0