Oj oj, fan sorry!

Glömt av bloggen totalt idag, inte orkat bry mig så mycket heller!
Men vart en lugn dag idag, vart på överby idag med, fick bara med mig ett paket med lösnaglar & 2 paket med sminkborttagningsmedel :)

Vart ute på en kvällsprommis med mamma nu, vart så skönt att verkligen komma ut & bara få röra på sig riktigt!
Borde fan göra det oftare :D 
Solen lyste, vinden blåste lagom, fåglarna sjöng, åh vårkänslor :D 

Imorgon är det skola :/
Men det är inte så lång dag, 8:30 - 13:20, gött! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0