överby med sandriiiis idag

efter skolan var jag på överby med sandra, höll bra i pengarna och köpte bara en kaffe och ett usbminne. vi bytte ju även julklapparna idag, haha vi är sega xd
men jag fick läppglans och ögonskugga, hon fick bodylotion och sånt, båda hade köpt från samma kollektion från hm. :)
vädret har ju verkligen inte vart fint idag heller, blåst och regn.. är så trött på regn nu. det har nästan regnat konstant i typ två veckor, jag gillar det inte alls! :(
som ni märker är ju detta en mobilblogg live i från sängen xd
bloggar imorgon när jag har tillgång till dator.
god natt :love:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0