redan hunnit med körskolan :D

efter skolan drog jag till körskolan, fick en lärare och redan en tid! Nästa fredag, fan vad roligt! :D
längtar verkligen till den dagen jag får mitt körkort. Fan vad jag bara ska köra, köra & köra! :D 

men efter körskolan så gick jag till mammas jobb som ligger typ 100 meter där i från eller något för jag skulle gå och ta spruta, vaccination.. jag hatar verkligen sprutor, var sååååååååå nära på att börja gråta innan jag fick den! jag är alltså så rädd för sprutor så det är galet! jag såg när hon skulle vaccinera min syster, nålen var typ 500 meter lång i mina ögon, fy fan :( men det gick snabbt gjort som tur var och nu har jag väldigt ont i armen, buhu :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0