Såg ni programmet om bloggare igår?

Såg ni programmet där det handlade om bloggerskor som gjorde skönhetsingrepp & sedan bloggade om det.
Jag vet inte vad det hette, men jag såg det en stund.

Tror det var Jane Timglas som gjorde skönhetsingrepp, som läppförstoring, kindbensförminskning, fettsugning och allt var det var!

Jag tycker det är helt fel att bloggare snackar om skönhetsingrepp på sina bloggar.
Visst kan man blogga om typ bleka tänderna eller så.
Men jag tror inte bloggare tänker på hur unga deras läsare är.

Dem ska vara förebilder för sina läsare, klart dem vill ta efter bloggarna.
Dem vet nog inte själva hur stor makt dem har! :o
Eller till exempel dom som bloggar om träning och vara smal!
Jag själv följer en tränings blogg, just för att jag tycker det är roligt att läsa :)

Men små tjejer tar ju bara efter, dem vet inte mycket bättre. Hur tråkigt är inte det? :(
Dom tror att man måste se ut på ett visst sätt, för att dem ser upp till äldre tjejer!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0