Tjenis ....... =)

Halloj :D
Har inte uppdaterat på hela dagen, varken haft orken eller inte haft något att skriva om.
Men slutade tidigt idag, slutade egentligen 10:20 men jag var snäll som satt och väntade på Mimmi som hade matte.
Sen lurade Robin den jäveln mig att bussen gick tio i tolv, då hade den redan gått. jag vart rätt sur för det :(
och resten av dagen har bara jag slappat :)

Imorgon börjar vi 16:00 till 20:00 i skolan. Det är öppethus så det blir förhoppningsvis chill :D 
så då ska jag och Mimmi dra och simma på morgonen, i och för sig är det en skolgrej men det är bara hon och jag då. Vi ska göra något jävla skitsimtest :( och sen ska vi basta och snacka massa skit, det är sånt vi gör bäst ;) 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0