Ut på promenad

Sitter vid min systers dator & kollar runt på lite olika sidor, har så tråkigt! Men ska snart ut med Eva-Maria på promenix! Vi har inte setts på ca 3 veckor så det ska bli roligt :-D 
Hoppas även på lite bilder :-)


I skolan idag var vi på studiebesök på hälsozonen. Där finns det massage, zonterapi, kinesiologi, kraniosakralbehandlingar osv. Det vart riktigt intressant ändå. Det kanske inte låter så intressant men det var det. Hon som jobbade där visade hur zonterapi gick till. 

Hon masserade fötterna, och tryckte olika punkter i foten som gick ut till kroppen.
Ex; Trycker man på stortån så kändes det i huvudet eller hur det nu var. Eller om man tryckte någonstans på foten kunde man bli väldigt tät & när man slutade massera där, så släppte det.

Fascinerande att det är så, att man känner olika punkter.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0