Smögen & Kungshamn!

Imorse vid halv tio tiden åkte vi mot kusten, smögen rättare sagt. Vi kollade i affärer! Sen åkte vi till kungshamn, vi tänkte kolla ytterligare i några affärer, dock tänkte vi inte på att det är söndag idag, så det var ju stängt. Men vi gick iallafall in på ica, köpte med oss lite sallad och fika och åkte och satte oss vid vattnet, underbart, men det blåste sjukt mycket. 
Sen åkte vi till solvik, en camping som vi alltid var på när jag och Jenny var små, så vi gick omkring där och kollade på allt som var omgjort, vi gick även upp på berget! Det går egentligen kor & hästar, fritt där uppe så jag var faktiskt rädd för att gå upp dit, även om jag tycker det är väldigt fina djur :) 
Dock var dom inte där, så vi gick ner till vattnet och kände på det, alldeles för kallt enligt mig. Jag har faktiskt inte badat ute på 2/3 år, jag är nog en liten badkruka, haha :$ 


Sen bar det iallafall hem, nu ska jag ta och vila, så kan det nog komma upp ett inlägg senare ikväll, håll utkik! 
Puss :love: 


Bilden är tagen ifrån där vi satt och åt! 


Denna med!


På solvik, berget! 


Denna med!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0