Bloggpaus??

Nu tror jag att jag ska ta en bloggpaus, tills jag vet vad ska jag skriva/blogga om? Det är så sjukt svårt att veta vad ni vill läsa om när ni inte kommenterar.. Ingen bra kamera har jag heller, eller jo, en systemkamera men har inget batteri till den & själva bloggen ser bara jävligt kaos ut! Blir galen på allt? Funderar på att stänga ner denna blogg helt och hållet, har ju liksom inga läsare, och som jag sa, så är det väldigt svårt att veta vad ni vill läsa om? 
 
KOMMENTERA VAD NI GILLAR OCH TYCKER ÄR ROLIGT ATT LÄSA OM! :)


Kommentarer
carro

Vill du ha fler besökare kan du alltid bli medlem på denna sidan: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=carzzo
Genom att via den sidan kolla på andra bloggar samlar du ihop poäng och får samtidigt andra folk som besöker din blogg :) Jag brukar använda mig av denna sidan ibland när jag inte har så många besökare och det funkar jätte bra för mig :)

2012-07-31 @ 15:13:52
URL: http://carzzo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0