Igår!

Igår åkte jag hem till morfar, där vi kollade på filmer sen jag var liten, hahah, inte ens jag hade sett dom så det vart roligt. 
Sen gick vi fram till moster/kusinerna som har kommit hit, då satte vi upp studsmattan, lekte osv. 
Sen gick jag och morfar hem till honom igen och kollade på lite mer filmer + fikade.
Sen kom mamma och mormor hem, så då gick jag och mamma fram till kusinerna igen och spelade lite brännboll. & påvägen hem övningskörde jag en bit :) 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Måste städa rummet, men orkar inte. Är fruktansvärt lat när det gäller sådant :) *fniss* 


Kommentarer
Maddiie

Kikar in o önskar dig en trevlig fredag :) några roliga planer för dagen/kvällen?

2012-07-13 @ 12:07:12
URL: http://maddiie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0