Läsarekommentar


Jag fick en kommentar där det var en tjej som undrade om jag kunde visa lite produkter jag använder osv. Så det tänkte jag göra nu! 



1) Jag brukar alltid börja med att ta min roll-on på påsarna under ögonen & sen försiktigt smeta ut det. 

2) Sen brukar jag ta concealern där det behövs. 

3) Sen drar jag på pudret. 

4) När jag tar eyeliner brukar jag oftast smeta på en tjoockt sträck, för att sedan använda mig av en "make-up" servett för att ta bort det, så jag endast får en liten tunn linje. Fungerar superbra! 

5) Och efter det drar jag på min vita-kajal några gånger. 

6) Och tillsist tar jag på några lager mascara, ENDAST på överfransarna! Aldrig där nere!! 


Och detta använder jag till mitt hår (Jag har ställt produkterna i fel ordning)

 

När jag ska platta mitt hår så brukar jag först ta i värmeskyddet & i bland efter.. 
Och när jag har gjort det brukar jag sätta upp min lugg med hårspännen & dra i hårspray! Lättare än så kan det knappast bli! :)
Älskar den hårsprayen, den luktar sååååå gott & är superenkel att borsta ur :D


Kommentarer
Sofia

Lusta attt vara med i veckans blogg o vinna en länk på fredag? :)
+ Gör du blogg'vin byten?

2012-07-02 @ 13:36:03
URL: http://www.sofiafrediin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0