Hemma!

Hej! :D 

Kom precis hem! Så nu ska jag snart fixa lite käk & sen hoppa in i duschen. Skulle gått till gymmet efter skolan, men har lite smått huvudvärk & vädret var inte det bästa heller, så jag skippade det :) 

Idag i skolan fick vi bara information om vårt projekt arbete vi ska ha nu när vi börjar 3:an! 
Usch, känner mig väldigt stressad.. Även om allt skolarbete är inlämnat och klart. Men jag oroar mig för både körkortet och skolan.. Men jag kan inte göra mer i skolan. & i sommar ska jag verkligen fokusera på körkortet! 



Kommentarer
Maddiie

Kikar in och önskar dig en fortsatt trevlig måndag :)

2012-06-11 @ 17:42:35
URL: http://maddiie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0