Onsdag: 120613

Skolan var så onödig idag! 

Började morgonen med Estetisk Verksamhet, då vi skrev en utvärdering av kursen & sen skulle de andra i klassen göra någon tråkig kortlek, jag satt bara och kollade på, så tråkigt! 

Sen kollade vi på film på MSK:n & psykologi läraren kom inte, så hade håltimme från 12:15-14:15 då vi skulle ha SOMS & fortsätta kolla på film, dock var vi bara 4 st från hela klassen! Alla skiter ju i skolan nu när betygen är satta osv! 

Imorgon ska vi samlas halv ett i skolan & vid två ska vi "mingla" som det så fint kallas. Då ska vi bara fika & typ säga hejdå inför sommaren.. & efter skolan blir det äntligen gymmet! Jag har faktiskt längtat.. Jag har inte vart där på typ 2 veckor, så nu blir det verkligen hårdträning som gäller fram över här. Dock är jag så jäkla lat, men det får det bli ändring på! ;) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0