Starbucks @ göteborg

Efter Liseberg åkte jag, mamma & jenny tillbaka till centralstationen för att ta en kaffe på Starbucks, jag har aldrig vart där förut, och jag har hört både bra och dåliga saker om Starbucks, och jag tyckte det smakade som vilket vanligt kaffe som helst så det var väl inget märkvärdigt med det.. 

Men iallafall så när jag stod där i kön så kom det någon och knackade mig på axeln, jag vände mig om & det var Eva-Maria! :)
Hon hade också vart i göteborg under dagen.
Så vi satte oss ute och pratade, skrattade och hade det roligt.
Sedan drog vi till tåget och fortsatte prata! 

God natt :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0