Sorry..

Förlåt att jag inte bloggat på typ två dagar, är sämst på att uppdatera.. Men jag är fortfarande förkyld & nu har även väldigt ont i halsen... IGEN! :( 

Men nu tänkte jag berätta om gårdagen

Tisdag; Skola, sjukvård till 10 sen vart det håltimme från tjugo över 10 till halv 12. Sen vart det sjukhuskyrkan som gällde på NÄL (sjukhus) då vi fick träffa en sjukhuspräst vid namn Svante som pratade om livet  & sånt. Sen fick vi gå ner till obduktionssalen (där dem skär upp människor & kollar hur dem har dött osv) där det var en tjej som berättade vad hon jobbade som & vad hon fick göra osv, vart väldigt intressant faktiskt :D 


google

Onsdag: Bara massa vanliga tråkiga lektioner. 
Först var det estetisk verksamhet då vi skulle välja ett konstverk och skriva om konstnären (haha, valde en otroligt lätt bild ändå xD) efter det vart det MSK, då vi skulle vara i grupper, och vi fick dra varsin lapp & skriva en sammanfatting av en liten text i ett häfte, efter det vart det psykologi, riktigt tråkigt :(((( & sen vart det chill med film, svinalängorna, som förövrigt vart hur jädrans dålig som helst! en stor jävla fet diss till den!!!!! 

Sen vart jag ute med min syster & åkte, hon har precis fått körkort, klart man får passa på nu :D 

Aja, måste sova.. godnatt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0