Sveriges mästerkock

Sitter och kollar på Sveriges mästerkock med mamma och jenny, älskar och kollar på sånna olika matprogram :D 

I måndags åkte jag hem till min moster & skulle sova där tills tisdagen.

I tisdags åkte vi riktigt tidigt, 6:20 och var framme i stockholm runt 11, jag trodde jag skulle dö i bilen, var så tråkigt & varmt! Men det vart värt de när vi kom fram :) 

Vi handlade och sen åkte hem till de andra. Vi mötte upp dem vid busshållsplatsen och gick upp och fikade, sen gick vi och mötte felicia vid hennes skola, sen ville dem leka med mig & vad gör man inte... man ställer upp såklart xD

Sen käkade vi mat & sen fikade vi med tårta! Drog ut och cyklade och felicia skulle sopa hela gården från all grus, så vem fick inte ställa sig tillslut och sopa...? xD 

Idag vaknade vi redigt tidigt, 7:20 och vi gjorde oss iordning, och vid 9 gick vi ut för då ville emilia ut till en lekplats :) 
Gick in vid 11 och fika och sen vid 11:45 åkte vi hem, vart väldigt varmt hela resan hem. Men kom 17:40 kändes hela underbart, är trött nu och ska snart sova :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0