Bara tråkigt väder

Nu har det regnat hur mycket som helst denna veckan, och mer ska det bli! Orkar verkligen inte ha mer regn nu!

Men nu är det långhelg, underbart! Längtat till min säng hela dagen, haft huvudvärk och vart trött hela dagen. Helt fel dag att vara trött på, med tanke på nationella proven.. Jag hoppas verkligen det gick vägen!

Image 1 of ASOS Skater Dress With Rose Mesh

Image 4 of ASOS Skater Dress With Rose Mesh

Hade inte sagt nej till dessa två söta klänningar från asos.com


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0