tog en bloggpaus idag

som ni ser på rubriken så tog jag en bloggpaus idag, hade inte något att skriva om, så bättre att inte skriva alls. haha, jag hade verkligen inte kunna tänka mig att ha bloggen som ett jobb, skulle aldrig ha orken och fantasin till det.. :)
imorgon börjar skoldagen med ett nationellt prov, skriftligt i engelska. inte min starkaste sida. och jag som har valt engelska b, hur kommer jag klara det? haha ;)
och efter skolan blir det ett gympass med mimmi, äntligen börjar jag! jag har verkligen pratat mycket om det hemma att jag ska börja gymma, mycket snack lite verkstad, som man nu säger ;)
beach 2012 hinner jag aldrig blir i bra form till, siktar mot beach 2013 ;) haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0