Ut med Annica, Lars och Marcelo!!

Jag skrev för ett tag sen att jag ville att Lars skulle ta hem hela Big brother, men under denna veckan har jag ändrat uppfattning om honom! Har verkligen stört mig något enormt på Lars denna veckan, han och Annica! UT MED DOM!
Jag vet att jag inte är ensam med att tycka såhär! 

Marcelo har jag även ändrat uppfattning om.. Han är mer schysstare mot tex Amandus denna veckan, så jag skulle nog vilja ha kvar honom istället för Annica & Lars!

Men Hanna ska självklart till FINAL med Amandus som redan är finalklar.. Hoppas att någon av dem två vinner nästa vecka :D 




Kommentarer
Thea

Tjena sötnos!



För er som följer min blogg dagligen finns jag nu också på instagram under namnet theastrandberg , feel free to follow! Puusshaj!

2012-05-27 @ 22:51:44
URL: http://theastrandberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0