väntar på Mimmi

nyss käkat, inte så gott. men de är väl aldrig skolmat? haha
sitter och väntar på att mimmi ska komma tillbaka till skolan, hon borde fan komma snart, jag dör! haha. nej men har sjukt tråkigt.
jag har ju håltimme nu så har fått gjort om en uppgift som min lärare hade slarvat bort!! det är väl inte mitt fel att hon slarvar bort den, vafan ska jag göra om den för? räcker väl med att jag gjorde den en gång?! åh, blir så arg.
jag tog aldrig tag i några skolarbetn igår, var alldeles för trött :)
men idag måste det bli, efter jag och mimmi har vart på gymmet, ska bli skönt :)
måste skriva rent sjukvården och så ska jag göra alternativ medicien.
sen har jag kvar; fördjupningsarbete i psykologi, social omsorg, människan socialt och kulturellt, rehabilitering. inte så mycket kvar nu. och de är inte långt kvar till sommarlov, längtar!!! :d


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0