SÖNDAG 21/10

 
God morgon eller god eftermiddag kanske man säger nu..?
Aja iallafall, nu har jag fixat mig, städat rummet, packat, plockat iordning med lite kläder osv, så nu är det iallafall gjort :)
 
Idag runt 15.00 tiden ska jag iväg till min syster på middag, sen ska jag sova där inatt, och så ska jag ju vara "kattvakt" åt Zhi-Li. Hon har ju fortfarande inte vant sig riktigt i lägenheten, så jenny vågar inte lämna henne ensam hemma, så då får lillasyrran ställa upp så snäll som jag är xD Nä, men Zhi-Li är så snäll så, världens finaste katt så det ska nog bli så bra!
 
& som varje söndag ska vi kolla på solsidan, ha ansiktsmask och kolla på the vampire diaries, så bra! Jag har inte sett det på hur länge som helst känns det som, haha!
 
Aja, nu regnar det, som vanligt :(
 
Nu har ju Jenny fått sig en dator, så jag bloggar nog ikväll, annars blir det mobilinlägg, och det får duga
 
:love:
 


Kommentarer
elina

Hej fin blogg :)
Kolla gärna in på min blogg på mina bloppisar, säljer skor, kläder, väskor och allting möjligt billigt :) Kram

2012-10-21 @ 20:10:06
URL: http://nattstad.se/elinaroomandersson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0