SORRY!

Förlåt mig för min dåliga bloggning igår. Men efter skolan gick jag hem till Jenny, där pappa var. Vi väntade på att Jenny's soffa skulle komma i flera timmar, men tillslut kom den. En vit 2 sits/bäddsoffa, ashärlig :)
 
idag lite senare ska jag hem till Jenny och sova där tills på måndag, under helgen ska vi ha vampires diarys maraton.Jag har aldrig sett de innan, men har hört att det ska vara superbra iallafall :)
 
 Nu har jag iallafall fixat mig, lovar inget, men det kanske dyker upp en dagens outfit sen ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0