DÅLIGT MED BILDER + UPPDATERING!

Hej på er sötnosar! Hur har ni det idag? Just nu sitter jag här framför datorn och F.R.Y.S.E.R usch vad kallt det är. Mina händer är iskalla :(

Förut tog jag på en ansiktsmask och tog en varm dusch, så härligt :D
Jag blir lätt frusen när det är dåligt väder. Som idag. Regnar och blåser, inte roligt! Riktigt grått tråkigt höstväder.
 
Förut var jag på körskolan, jag har ju haft ett sommaruppehåll, eftersom det inte är så bråttom med mitt körkort. Men vill ha i början av december så det är väl lika bra att komma igång igen :)

Annars händer det nog inte så mycket idag, imorgon jobbar jag igen, 7-16 så ska inte klaga, men så är jag ledig på torsdag igen, då jag ska köra igen, men mer om det på torsdag!

BTW; VIDEOINLÄGGET SOM NI SER HÄR NERE GJORDE JAG IGÅR, MEN ORKADE INTE LÄGGA UPP DET! OCH DET ÄR MITT FÖRSTA, HAHA! VAR SNÄLLAAAA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0