DU FÅR PASSA DIG SOM SATAN, DU KAN GRÅTA MITT PÅ GATAN!

Hej läsare :D Hur har ni det idag?

Jag har det bra, sitter just nu och lyssnar på musik samtidigt som jag läser bloggar och läser körkortsteori.
Det gick jättebra på lektionen, hon berömde mig och sa att jag aldrig tidigare kört så bra som jag gjorde idag, sånt är roligt att höra :D

Skönt att vara ledig idag från praktiken, men jobbar imorgon och helgen. På onsdag nästa vecka är jag ledig igen. Långt dit.. Men i helgen måste jag börja på min praktikuppgift (kul för er att veta)

Hörs senare! :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0