IDAG KÖR VI PÅ EN DISS!

I detta inlägg ska jag dissa hösten, eller ja, "höst-förkyldning"
Egentligen är hösten min favorit årstid, när det börjar bli kallare på dagarna, löven ändrar färg, nya snygga höstkläder osv ;)

Men på hösten blir ju nästan alla sjuka av någon slags sjukdom! Jag har åkt på jävla förkyldning! :(
Usch, nyser hela tiden och näsan rinner! Jag har verkligen ingen tid just nu att vara sjuk, måste ju göra klart min praktik denna vecka, och veckan efter de börjar projektarbetet som håller på i fyra veckor! aja! Nu ska jag ta på mig mjukisbyxor och vira in mig i en go filt-Cozy One och hoppa upp i soffan. 

Någon av mina läsare som har det likadant? 

& ni som är friska, have a fun saturday! ♥ 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0