JAG ÄR TILLBAKA ;D

Som jag har saknat att blogga, älskar ju det! :D
& Nu har jag ju inte bloggat på nästan 4 dagar va..? Usch vad tråkigt, har säkert tappat massa läsare nu :( Har bara mig själv att skylla!

Nu är jag ledig under helgen så nu kan jag blogga hela helgen, blir inte det bara perfekt? ;)

Idag slutade jag vid 12:00 tiden från praktiken, snacka om härligt :D
Sen drog jag till min kompis skola, men där fick jag inte vara så drog hem till farmor en sväng som inte bodde så långt där ifrån, vart jättemysigt. Har inte träffat henne på länge så det var roligt! :)

Sen mötte jag iallafall upp Eva-Maria utanför hennes skola, sen drog vi in till stan, blev lunch/middag på koppargrillen, mums!

Efter det uträttade jag ett litet ärende, och mötte sedan upp mamma i stan. Var supertrött när jag kom hem, bara kastade mig i säng och sov i 2 timmar, underbart. Jag behövde verkligen det!

Nu ska jag sova, är fortfarande lite trött, ska bara läsa igenom några bloggar. Vi hörs imorgon läsare :*




Kolla vilken liten colaburk vi köpte förut, så söt, endast 15 cl, perfekt!



Kommentarer
Jossan

Fin design:)

2012-09-14 @ 23:16:50
URL: http://xjossan.blogg.se
Evah - En av Karlstads största bloggar

Har också köpt sådana. :D

2012-09-16 @ 12:28:52
URL: http://Evaaaahs.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aahlin

Det är jag som driver aahlin.blogg.se! Jag heter Erika Ahlin och bor tillsammans med mina föräldrar, min syster & katten i ett rött kedjehus! I min blogg kommer du få läsa om shopping, smink, skola, vänner osv! Enjoy snyggingar, ni kommer inte bli besvikna! :D [email protected]

RSS 2.0